Search

Berkay - Ey Aşk (Official Video)

Berkay - Ey Aşk Video 






Berkay - Ey Aşk Şarkı Sözü

Ey Aşk, beni şaşırt bir kere

Estiğinden beri aynı hep acı rüzgar

Ey Aşk, hadi yanılt bir kere

Soruyorum, işte sana

Yine nedir mesele?

Tutundum sana ben

Dalından düştüm en son

Ölmedim, Öldüremedin

Sana kalsa, her şey yolunda

Sana kalsa ne var ki bunda

Bence sen sus, hiç konuşma

Sana kalmasın, Ahhh, ahhh

Sana kalsa, her şey yolunda

Diyorsun ya aşkı abartma

Bence sen hep sus konuşma

Sana kalmasın



Ey Aşk, beni şaşırt bir kere

Estiğinden beri aynı hep acı rüzgar

Ey Aşk, hadi yanılt bir kere

Soruyorum, işte sana

Yine nedir mesele?

Tutundum sana…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...