Search

Zara şarkıları A-D videoları türküleri şarkı sözleri izle dinle

Acem kızı
Adanalı
Adıyaman
Ağıt
Ah İstanbul
Ahu gözlerini sevdiğim dilber
Al yeşil dökün anneler
Altın hızma
Aman ben bir garip bülbül idim Ova garibi
Anam ağlar başucumda
Ararım seni her yerde -  Muhabbet bağına girdim bu gece
Arım balım peteğim
Armut ağacı
Aşk bir ızdırap
Ateşi aşkınla yandır
Atım arap
Ayaş yolları
Aynalar
Aynalı körük
Ayrılık
Ayrılık ateşten bir ok -  Zahidem
Ayrılık kolay değil
Baba bugün dağlar yeşil boyandı
Bağa gel bostana gel
Bahçelerde mor mene
Bak bir varmış bir yokmuş
Başımda altın tacım
Başındaki yazmayı da sarıya mı boyadın
Bayram gelir evime
Bayramdan bayrama
Bekledim de gelmedin
Belki bir sabah geleceksin
Ben bir yakup idim
Beni unutma
Benzemez kimse sana
Beyaz giyme toz olur
Beyoğlunda gezersin
Bırakamam taht kurmuşsun kalbime
Bir fırtına tuttu bizi
Bir kızıl goncaya benzer dudağın
Bir tatlı huzur Kalamış
Bir teselli ver
Boş kalan çerçeve
Bu gece son gecemiz
Bugün ayın ışığı
Bugün bize pir geldi
Bugün dost yarelenmiş
Bulamazsın
Bülbül kasidesi
Bülbülüm altın kafeste
Caney caney
Cemalım
Çalın davulları
Çarşambayı sel aldı
Çekemezler sevgimizi
Çemberimde gül oya
Çiçekten harman olmaz
Çökertme
Dalgalandım da duruldum
Değme felek
Değmen benim gamlı yaslı gönlüme
Derdim çoktur hangisine yanayım
Derman aradım derdime
Dertliyim ruhuma hicranımı
Dilenci
Divane aşık gibi
Dön beri de yüzün göreyim
Donandı her yer kandiller ile
Dostum dostum
Dönsen de artık sevmeyeceğim
Dönülmez akşamın ufkundayım
Duydum ki unutmuşsun
Dün gece yar hanesinde

Zara A-D | Zara E-Z
Devam edecek
Sarkici zar sarkilari video klipleri izle dinle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...