Search

Zara derdim çoktur hangisine yanayım video klibi ve şarkı sözü izle dinle

Zara derdim çoktur hangisine yanayım video klibi izle dinle

Zara derdim çoktur hangisine yanayım şarkı türkü sözü türküler sözleri


 Derdim çoktur hangisine yanayım
 Gine tazelendi yürek yarası
 Ben bu derde nerden derman bulayım
 Meğer dost elinde ola çaresi
 GrafikSaati kültür sanat gençlik  ve müzik magazin dergisi
 Efendim efendim benim efendim
 Benim bu derdime derman efendim
 zara şarkıları türküleri izle dinle
 Türlü donlar giymiş gülden naziktir
 Bülbül cevreyleme güle yazıktır
 Çok hasretlik çektim bağrım eziktir
 Güle güle gelir canlar paresi
 video klipler şarkılar şarkı sözleri izle dinle
 Efendim efendim benim efendim
 Benim bu derdime derman efendim
 Zara türküleri zaranın şarkıları şarkı sözleri biyografi kimdir video izle dinle
 Pir Sultan'ım katı yüksek uçarsın
 Selamsız sabahsız gelir geçersin
 Dilber muhabbetten niye kaçarsın
 Böyle midir yolunuzun töresi
 sanatçı şarkıcı zara
 Efendim efendim benim efendim
 Benim bu derdime derman efendim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...