Search

İstanbul Sertab Erener video ve şarkı sözü

İstanbul Sertab Erener video



İstanbul Sertab Erener Şarkı Sözü

Kimisi sadece işinde gücünde
Kimisi sadece heyecan peşinde
Kimisine sorulmaz bile derdi ne
Kiminle
(İstanbul)
Kimisi paça sıvar dereyi görmeden
Kimisi bütün yutar lokmayı bölmeden
Kimisi düşmez yakadan başa çorap örmeden
İnceden
(İstanbul)
Gelip bu şehri bozan
Bu şehre gelip bozulanlar
Hepsi aynı kazanda kaynıyor istanbulda
(Doğru söylüyor)
Dinle beni biraz, şşt
Sen, sen, İstanbul sever seni sen beni seversen
Dinle beni biraz, şşt
Sen, sen, İstanbul döver seni sen beni üzersen
Dinle beni biraz, şşt
Sen, sen, İstanbul sever seni sen beni seversen
Dinle beni biraz, şşt
Sen, sen, İstanbul döver seni sen beni üzersen
Ne çok canlar yakar İstanbul
Bolca günahlara sokar İstanbul
Hızlı koşanları çabucak yorar İstanbul İstanbul
Ama sen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...