Search

Zara Orhan Gencebay dilenci video klibi ve sözleri izle dinle

Zara Orhan Gencebay dilenci video klibi izle dinle


Orhan Gencebay şarkıları dilenci şarkı sözü şarkılar sözleri



Sevmek çok zormuş 
Sevmemek çok zor 
Sevilmemek çok zor 
Sevdim ama sevildimmi 
Bilemiyorum 
Ağlamak çok zor 
Ağlamamak çok zor 
Ağlayamamak çok zor 
Hergün seni kaderimden dileniyorum 

Bir dilenciyim senden aşkı dilenen 
Her fırsatta hor görülüp belki gülüp alay edilen 
Dilenci

Bir dilenciyim geleceğini bilmeyen 
Senden ne para ne pul nede acımanı bekleyen 

Kırdım kırılmayan 
Gururumu ve o çok değer verdiğim onurumu 
Serdim yollarına ömür boyu beslediğim büyüttüğüm 
Yaşatan umudumu

Bekliyorum hergün 
Sen görmek için ve çizmen için kaderimin yolunu 

Beklemek zormuş 
Sabretmek çok zor 
Bekletilmek çok zor 
Ömrümün her köşesinde seni bekliyorum 

Aşk olmasaydı böylesine yanmazdım 
Senden bir melek yaratıp secde edip kalmazdım 
Ben ne dilenci 
Ne de bir gurursuzum 
Çok sevdiğim için böyle aşık böyle mutsuzum 

Kırdım kırılmayan 
Gururumu ve o çok değer verdiğim onurumu 
Serdim yollarına ömür boyu beslediğim büyüttüğüm 
Yaşatan umudumu 
Bekliyorum hergün 
Sen görmek için ve çizmen için kaderimin yolunu

Orhan Gencebay
Orhan Gencebay ile bir ömür

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...