Search

Zara derman aradım derdime video klibi ve şarkı sözü izle dinle

Zara derman aradım derdime video klibi izle dinle


Zara derman aradım derdime şarkı türkü sözü türküler sözleri


 Derman aradım derdime
 Derdim bana derman imiş
 Bürhan aradım aslıma
 Aslım bana bürhan imiş
 GrafikSaati kültür sanat gençlik  ve müzik magazin dergisi
 Sağ ve solum gözler idim
 Dost yüzünü görsem deyü
 Ben taşrada arar idim
 Ol can içinde can imiş
 zara şarkıları türküleri izle dinle
 Öyle sanırdım ayriyem
 Dost gayridir ben gayriyem
 Benden görüp işiteni
 Bildim ki ol canan imiş
 video klipler şarkılar şarkı sözleri izle dinle
 Savm ü salat ü hac ile
 Sanma biter zahid işin
 İnsan-ı kamil olmaya
 Lazım olan irfan imiş
 Zara türküleri zaranın şarkıları şarkı sözleri biyografi kimdir video izle dinle
 Kanden gelir yolun senin
 Ya kande varır menzilin
 Nerden gelip gittiğini
 Anlamayan hayvan imiş
 sanatçı şarkıcı zara
 İşit Niyazi'nin sözün
 Bir nesne örtmez hak yüzün
 Hak'tan ayan bir nesne yok
 Gözsüzlere pinhan imiş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...