Search

Ebru Gündeş dertler benim olsun video klibi ve şarkı sözü izle dinle

Ebru Gündeş dertler benim olsun şarkı sözü


Bir zamanlar benim sevgilimdin 
Yanımdayken bile hasretimdin 
Şimdi başka bir aşk buldun 
Mutluluk senin olsun 

Dertler benim çile benim 
Hayat senin senin olsun 
Ben daha ne çile dertlere yolcuyum 
Ben alnına dert yazılan kader mahkumuyum 

Fark etmez yaşamak 
Sen mesut ol yeter 
Dertler bana gönül vermiş 
Ben aşk sarhoşuyum

Dilerim her arzun gerçek olsun 
Hayat bu şansın hep açık olsun 

Dertler benim çile benim 
Hayat senin senin olsun

Hatıralar hasret benim 
Ömrüm senin senin olsun 
Bir gün daha geçti yine sensiz 
Aşkım ağlıyor bak sessiz sessiz 

Çare bensiz ben çaresiz ümidim senin olsun 
Sana gelen dertler benim 
Mutluluk senin olsun 
İsterdim ömrümüz geçseydi beraber 

İster miydim ayrılık gülseydi şu kader 
Ben çile dert dolu sen ümitler yolu 
Şimdi sensiz bak seninle geçiyor mevsimler 
Bir zamanlar benim sevgilimdin 

Yanımdayken bile hasretimdin 
Şimdi başka bir aşk buldun 
Mutluluk senin olsun 
Dertler benim hasret benim 
Ömrüm senin senin olsun
Ebru Gundes Dertler benim olsun

Ebru Gündeş dertler benim olsun


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...