Search

Cevapsız Çınlama Aleyna Tilki, Emrah Karaduman video

Cevapsız Çınlama Aleyna Tilki, Emrah Karaduman video

Cevapsız Çınlama Aleyna Tilki, Emrah Karaduman sözleri


Kağıt kesiğinden daha çok, çok acıtır
Hemen geçmez öyle vicdanın izi
Aklımda ne varsa, dilimde hepsi
Sağduyum herkesten önce arazi
Kulağımda sayısız cevapsız çınlama
Biri beni mi anıyo', seviyorum sanıyo'?
Köprüleri yakalı, kaldırıp kenara atalı
Yüzünü unutalı uzun zaman oluyo'
Kalbimde kırılmadık yer mi bıraktı?
Yaptığıyla söylediği nedense farklı
Mazlumun ahı aheste aheste alınır
Bırakın "kazandım" zannetsin zavallı
Kalbimde kırılmadık yer mi bıraktı?
Yaptığıyla söylediği nedense farklı
Mazlumun ahı aheste aheste alınır
Bırakın "kazandım" zannetsin zavallı
Kulağımda sayısız cevapsız çınlama
Biri beni mi anıyo', seviyorum sanıyo'?
Köprüleri yakalı, kaldırıp kenara atalı
Yüzünü unutalı uzun zaman oluyo'
Kalbimde kırılmadık yer mi bıraktı?
Yaptığıyla söylediği

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...