Search

Dipsiz Kuyum Aleyna Tilki, Emrah Karaduman video

Dipsiz Kuyum Aleyna Tilki, Emrah Karaduman video





Dipsiz Kuyum Aleyna Tilki, Emrah Karaduman sözleri

Misafir çocuğu gibiydin
Geldin, dağıttın, gittin
Ben her gün kokunu öperdim
Yazıp sustuğum sendin
Gönül almayı bilmeyene
Ömür emanet edilmez
Kaderin izin vermediğine
Şansın gücü yetmez
Düşmeye doyamadığım, Dipsiz Kuyumdun
Kırılan hayallerimin başrolü oldun
Seni affedecek yollar, bulmaktan yoruldum
Seni ben gibi kim sever sanıyorsun?
Misafir çocuğu gibiydin
Geldin, dağıttın, gittin
Ben her gün kokunu öperdim
Yazıp sustuğum sendin
Gönül almayı bilmeyene
Ömür emanet edilmez
Kaderin izin vermediğine
Şansın gücü yetmez
Düşmeye doyamadığım, Dipsiz Kuyumdun
Kırılan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...