Search

Yalnız Çiçek Aleyna Tilki, Emrah Karaduman video

Yalnız Çiçek Aleyna Tilki, Emrah Karaduman video




Yalnız Çiçek Aleyna Tilki, Emrah Karaduman sözleri


O derin uçurumlarda açan
Dikeni zehirli yalnız çiçek
Suç olur muydu
Seni bir kez koklayıp ölmek?
Fırtına olsam kırsam dikenini
Yüreğimle dokunsam çiçeğine
Bu inat, bu dik bakış neden gözlerime?
Kendini bırak
Bırak artık benim cennetime
Ayrı iklimsin ne çare
Ben sana vurgun biçare
Sarardım soldum hasretinle
Ayrı iklimsin apayrı
Sert soğuk mağrur sevdalı
Kavrulup yanarım ben yine
Ayrı iklimsin ne çare
Ben sana vurgun biçare
Sarardım soldum hasretinle
Ayrı iklimsin apayrı
Sert soğuk mağrur sevdalı
Kavrulup yanarım ben yine
Fırtına olsam kırsam dikenini
Yüreğimle dokunsam çiçeğine
Bu inat, bu dik bakış neden gözlerime?
Kendini bırak
Bırak artık benim cennetime
Ayrı iklimsin ne çare
Ben sana vurgun biçare
Sarardım soldum hasretinle
Ayrı iklimsin apayrı
Sert soğuk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...