Search

Ebru Gündeş seninle çok işim var video klibi ve şarkı sözü

Ebru Gündeş seninle çok işim var video klibi


Ebru Gündeş seninle çok işim var şarkı sözü

haydi çabuk beklediğim zaman
her saniye bin asır
el ele göz göze dizlerine yattığım
zaman her şey benim

senle benim arama girecek olanın
ölümü yakındır
kendi canım isterse gidersin
ama benim canımı çok acıtır
demek ki böyle aşk dedikleri şey
ne acılar çektim hey gibi hey
şimdi bana mutluluk yakışır
gitme be daha dur
akşamın sabahı var gülün dikeni batar
temmuzu soğutur ellerim beni yakar

seninle çok işim var
kalbimi bombalıyor kuşkular
sen çıkıp ta gelene kadar
hayallerin kabusa dönüşür
sesini duyuncaya kadar
korkularım konuşur
senile konuşup susuncaya kadar
sonra da aynı güneş ısıtır
seni de ben de kime ne

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...