Search

Bengü bağlasan durmam video klibi ve şarkı sözü

Bengü bağlasan durmam video klibi


Bengü bağlasan durmam şarkı sözü

Benim ol desen olmam 
Hadi kal desen kalmam 
Sana hiçbi'şey vaad etmedim ki 
Bağlasan durmam 

Henüz yeni yeni açıldı gözlerim 
Daha dünyayı görücem ben 
Darılıp alınma birtanem 
Daha bin kere sevmeli ölmeli 
Aşka aşık olucam ben

Henüz erken az eğlenicem 
Evin yollarını kaybedicem 
Aşık olup dönüp başa 
Biraz da kendimden geçicem 

Sakınma beni gözünden 
Ben geçtim her sözümden 
Gün olur geri dönerim 
Önce aşk gelsin elinden 
Daha bin kere sevmeli ölmeli aşka 

Aşık olucam ben 
Benim ol desen olmam 
Hadi kal desen kalmam 
Beni bağlasan durmam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...