Search

Aleyna Tilki - Nasılsın Aşkta? video

Aleyna Tilki - Nasılsın Aşkta? video



Nasılsın Aşkta? Aleyna Tilki sözleri

Bu nasıl aşk?
Bu nasıl yaz?
Bu nasıl bi' hey'can?
Eskidendi kalbim transparan
Dipteydim, koyuydum, soğuktum yani ben
Isındı kalbim senleyken
Kimseye sorma
Aşkla alakalı
Benden sonra
Benden başka
Anlatamaz ki her hâlini o
Tek bi' tip insan sonuçta
Bana rağmen kalsan, uçsam kaçsam
Benle başla
Her şey başka
Herkese dinlet
Aç sesi full
Bu delinin aşkı bambaşka
Nasılsın aşkta?
Gir hadi dünyama
Asla korkma
Çılgın, romantik, gözü kara olsam da
Her tadı başka
Nasılsın aşkta?
Gir hadi dünyama
Asla korkma
Çılgın, romantik, gözü kara olsam da
Her tadı başka


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...