Search

Berkay - Gel Gel (Official Video)

Berkay - Gel Gel Video 







Berkay - Gel Gel Şarkı Sözü 

Sonbahardı soğuk bir sabahtı

Gördüm seni bana yakın gözlerini

Ne zamanı ne beni hiç anlamadın

Neydi bu sendeki hayatın rengi

İlk tanışmamız ilk bakışmamız

Hala çıkmadı aklımdan

Şimdi ne oldu böylece bitti

Ama bendeki aşkın bitmedi

Susuyorum çok yalnız kaldım işte

Duruyorum nasıl geçer hayat böyle

Susuyorum çok yalnız kaldım işte

Duruyorum ölüme yakın uykulardayım

Gel gel gel gel çok özledim

Gel gel gel çok çaresizim

Gel gel gel böyle bitmesin

Gel gel gel

Gel gel gel gel çok özledim

Gel gel gel çok çaresizim

Gel gel gel böyle bitmesin

Gel gel gel

Tam üç aydır çok uzaksın sen bana

Yalvarmıştım dualar ettim Tanrıya

Küçük ellerinle ellerim kavuşsun diye

Son bir şans ver bu aşkın hatrına

İlk tanışmamız ilk bakışmamız

Hala çıkmadı aklımdan

Şimdi ne oldu böylece bitti

Ama…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...