Search

Berkay - Yaz (Official Video)

Berkay Yaz Video





Berkay Yaz Şarkı Sözü 

Sen beni üzmek için mi doğmuştun?
Ondan mı kalbime pusu kurmuştun?
Oysaki ben ucunda sen varsan
Her şerri hayra bile yormuştum
Buna rağmen gittiysen
Sen zaten yanmadan kül olmuşsun
Yaz, beni yalnızlığına yaz
Uzağımda ağustos ayaz
Seni mutsuz edeceğim biraz
Avaz avaz
Az, ne kadar acı çeksen az
Yüreğin bensiz enkaz
Seni mutsuz edeceğim bu yaz
Bağır avaz avaz
Yaz, yaz
Yaz, yaz
Sen beni üzmek için mi doğmuştun?
Ondan mı kalbime pusu kurmuştun?
Oysaki ben ucunda sen varsan
Her şerri hayra bile yormuştum
Buna rağmen gittiysen
Sen zaten yanmadan kül olmuşsun
Yaz, beni yalnızlığına yaz
Uzağımda ağustos ayaz
Seni mutsuz edeceğim biraz
Avaz avaz
Az, ne kadar acı çeksen az
Yüreğin bensiz enkaz
Seni…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...