Search

Berkay - Ben Sadece (Official Video)

Berkay - Ben Sadece Video





Berkay - Ben Sadece şarkı sözü 



Ne hakkın var?

Sen ayrı, ben ayrı

Böyle yaşanmaz

Yüreğimi altüst edip,

Gidersin dönmezsin, yakışmaz

Ne kadar da rahatsın,

Söyle bitiyorsa düşünmeyelim, düşünmeyelim

Ben sadece sevgi istedim

Buymuş alın yazım

Kabus geceler, bu işkenceler

Bil ki yanına kalmaz

Emin ol, sen bu kadar

Dünkü sevgi dolu kalbim geçti

Yarına kalmaz

Kabus geceler, bu işkenceler

Bil ki yanına kalmaz

Emin ol, sen bu kadar

Dünkü sevgi dolu kalbim geçti

Yanında kalmaz

Ne hakkın var?

Sen ayrı, ben ayrı

Böyle yaşanmaz

Yüreğimi altüst edip,

Gidersin dönmezsin, yakışmaz

Ne kadar da rahatsın,

Söyle bitiyorsa düşünmeyelim, düşünmeyelim

Ben sadece sevgi istedim

Buymuş alın…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...