Search

Buray Kış Bahçeleri Akustik

Buray Kış Bahçeleri Akustik Video







Buray Kış Bahçeleri şarkı sözü


Yok anlamadım, farkına varmam çok zaman aldı

Sanki musallat oldum başını belaya sardım

Git diyemedi, sevdi mi, sevmedi mi anlayamadım

Hayatının en kıyısına, en köşesine sığamadım

Can veremedi, kış bahçelerinde soldu aşkım

Baharlarına, yağmuruna, Yazlarına varamadım

Sevme beni, Senin sevmelerine kalmadım

Tutma elimi, Gecelerce için için ağlamadım

Bir of çektim içimden

Aşk gitti ya, aşk veda etti

Sevme beni, Senin sevmelerine kalmadım

Tutma elimi, Gecelerce kahrını balmadım

bir ahtım içimden ahhh

Aşk lazım aşk, deyan gitsin

Can veremedi, kış bahçelerinde soldu aşkım

Baharlarına…


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...