Search

Buray Sahiden Video Klibi ve Şarkı Sözü

Buray Sahiden  Video Klibi ve Şarkı Sözü 


Söz: Gözde Ançel / Müzik: Buray Gözde Ançel Aranje: Bahadır Tanrıvermiş          
Yönetmen: Serdar Borcan

Buray Sahiden şarkı sözü

Sahiden sevmemiş beni meğerse

Bilmeden geçmişim hayatından

Bir iz bırakmadan

Bir söz bırakmadan

Sahiden doğruymuş söylenenler de

Bir defa çıkmamış adım ağzından

Sahiden bi' hiçmişim nazarında

Öylesine geçmiş zaman

Bu gece tutmayın ateşi

Yanacak biraz daha

Biraz daha cehennem olsun hayat

Kurtulurum sabaha

Bu gece tutmayın beni

Denizlere akarım belki

Ağlarım haykıra haykıra

Gönderirim sulara

Bu gece tutmayın beni

Gözlerimde kanlar olsun

Hiç kimse silmesin gözyaşımı

Bana ders olsun

Bu gece acısın canım

Bi' daha acımasın

Bunu bana yaşatan

Her gece böyle kahrolsun

Bi' daha mümkün değil sevdan

(Oooo Ooo Ooo Ooof)

Gölgesi geçmesin yanımdan

Sahiden doğruymuş söylenenler de

Bir defa çıkmamış adım ağzından

Sahiden bi' hiçmişim nazarında

Öylesine geçmiş zaman

Bu gece…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...