Search

İrem Derici - Acemi Balık

İrem Derici Acemi Balık Video







İrem Derici Acemi Balık şarkı sözleri

Beni kalbimden vuranlar var ya

(Var ya, var ya)

Sürüne, sürüne, sürüne kapımı çalacak

Karşıma geçip kıs kıs gülenler var ya

(Var ya)

Kapanıp önümde diz çöküp ağlayacak


Beni kalbimden vuranlar var ya

Sürüne, sürüne, sürüne kapımı çalacak

Karşıma geçip kıs kıs gülenler var ya

Kapanıp önümde diz çöküp ağlayacak


Eder miyim, eder miyim?

Deli miyim affeder miyim?

İsmine bir çizgi attım

Artık seni bağlamaz benim hayatım


Bükeceksin boynunu güller gibi sararıp

Acemi balık gibi ağlara dolanıp

Pişman da olsan, kapımda yatsan

Tarih bile yazsan kimin umrunda


Bükeceksin boynunu güller gibi sararıp

Acemi balık gibi ağlara dolanıp

Pişman da olsan, kapımda yatsan

Tarih bile yazsan kimin umrunda


Beni kalbimden vuranlar var ya

(Var ya, var ya)

Sürüne, sürüne, sürüne kapımı çalacak

Karşıma geçip kıs kıs gülenler var ya

(Var ya)

Kapanıp önümde diz çöküp ağlayacak


Beni kalbimden vuranlar var ya

Sürüne, sürüne, sürüne kapımı çalacak

Karşıma geçip kıs kıs gülenler var ya

Kapanıp önümde diz çöküp ağlayacak


Eder miyim, eder miyim?

Deli miyim affeder miyim?

İsmine bir çizgi attım

Artık seni bağlamaz benim hayatım


Bükeceksin boynunu güller gibi sararıp

Acemi balık gibi ağlara dolanıp

Pişman da olsan, kapımda yatsan

Tarih bile yazsan kimin umrunda


Bükeceksin boynunu güller gibi sararıp

Acemi balık gibi ağlara dolanıp

Pişman da olsan, kapımda yatsan

Tarih bile yazsan kimin umrunda


Pişman da olsan, kapımda yatsan

Tarih bile yazsan kimin umrunda


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...