Search

Şarkıcı Zara şarkıları: Yandı bağrım aşkın elinden video klibi ve şarkı sözü izle dinle

Şarkıcı Zara - Yandı bağrım aşkın elinden video klip izle dinle


Zara Yandı bağrım aşkın elinden şarkı sözü türkü sözleri



Yandı bağrım yandı aşkın elinden
Bir de sen yakıp da gönderme beni
grafiksaati .com .net .org Gençlik haberleri Kültür sanat magazin haber dergisi
Ben Mecnun olmuşum sevda çölünde
Yeniden Mecnun'a çevirme beni
zara şarkıları türküleri izle dinle
İnsan olan insan sever insanı
Bizden evvel gelip gidenler hani

Düşürüp aşkına Mecnun misali
Bir kuru hayale yeldirme beni

Sevda çöllerinde ben Mecnun oldum
Şu Garip gönlümün yarasın bildim

Bir başka seversen işte ben öldüm
Ne olur ölmeden öldürme beni

Neşet Ertaş
Zara yandi bagrim askin elinden
Şarkıcı Zara Yandı bağrım aşkın elinden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...