Search

Buray Ada Masalı Çift Gökkuşağı

 Buray Ada Masalı Çift Gökkuşağı

Ada masalı çift Gökkuşağı şarkı sözü

İki, son iki, üç, dört

Sana bakmak insanın ömrünü uzatır

Geç karşıma da birkaç yıl eklensin hayatına

Sen geçerken ayrılık zırhını kuşanır

Çek aşkını da canın pahasına savaş onunla

Çift gökkuşağı çıkar

Sen yağmurda gülünce

Yaz erken gelir buzullar erir

Sen bana yürüyünce

Çift Gökkuşağı çıkar

Sen yağmurda gülünce

Yaz erken gelir buzullar erir

Sen bana yürüyünce

Siyahıma beyaz ol cezama itiraz

Kalbim uslu durmuyor verseler de ikaz

E yani biz seninle karşısında dünyanın

Bir Köroğlu bir Ayvaz

Sonra yazmayınca harflerim italik

Yan yatar kelimeler cümleler devrik

Susar bütün müzik artık anla

Bensiz olur ama sensiz olmaz asla

Çift gökkuşağı çıkar

Sen yağmurda gülünce

Yaz erken gelir buzullar erir

Sen bana yürüyünce

Çift Gökkuşağı çıkar

Sen yağmurda gülünce

Yaz erken gelir buzullar erir

Sen bana yürüyünce

Çift Gökkuşağı çıkar

Sen yağmurda gülünce

Yaz erken gelir buzullar erir

Sen bana yürüyünce

Güzel oldu 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...