Search

Dün Live Belgin Elçioğlu ve Blues Sister rock şarkıları



Dün şarkı sözü


Dün
Alışveriş yaptım bütün gün 
Kutu aldım bol bol
Bütün çeri çöpü koydum içine
Sony kutusuna boş kağıt 
Mabel kutusuna nebati yağ koydum 
Kamyonla taşıttım eve hepsini 
Komşularım baka kaldı 
Ama yine bir boşluk yine boşluk içimde
Komşularım baka kaldı 
Hava attığımla kaldım 
Başka da bir şeye yaramadı 
Bi halt olmadı 
Sanki dün bütün gün bütün gün
Bir yalanı
Bir yalanı
Oynamışım gibi 
Sanki dün bütün gün bütün gün 


Söz Müzik: Tevfik Elçioğlu
Belgin Elçioğlu ve Blues Sister

Şiir 

Bak dostum
Kulak verir dinlersen
Bir çift sözüm var sana 
Taş çatlasa 
İki yüzlülük rubasını giyme 
Bir dakikalık mutluluk 
Mutluluk değil 
Ne olur 
Ölümsüzlüğü iki pula satma 

Ömer Hayyam Rubaileri » Rubai : 338 
Seslendiren ve şiiri okuyan: Özlem Özbay

Belgin Elçioğlu ve Blues Sister Şarkıdaki kadro
Vokal Belgin Elçioğlu 
Bass Tevfik Elçioğlu 
Gitar Hakan Özakar 
Klavye ve düzenleme Emrew İnce 
Bateri Erol Özüiyi
Çizimler Aptülkadir Elçioğlu Aptülika
Foto Nuh Köklü Talha Kortun Haftasonu gazetesi İstanbul Life Dergisi  Ateş gazetesi Rock Kazanı dergisi Kutlukhan Perker Blue Jean Dergii ve diğer dergi ve gazeteler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...