Search

Gel Şanışer video ve şarkı sözü

Gel Şanışer video



Gel Şanışer şarkı sözü

Dert her yanı sarmış, ben yaramı saramam
Canım yanar yanar da ömrüme yanamam
Gel!
Gel.
Akrep döner
Hızla ölür saatler
Kaybımı yarama katarım
Yıkanır nehirde kalbim
Israr ile yalana batarım
Vaktim az kandırma beni
Önüme yamama baharın
Üzgünüm, cennetim yok benim
Ölüme varana kadarım
Her gece döküp yüzümü
Saatlerce tavana bakarım
Artık dönmeli devran
Şeytan kazanamamalı
Kaderin hazana varanı bende
Yine de yazamam haramı
Üç kuruş fazla kazanmak için
Kelimelerle bozamam aramı
Okuyup bulamadığım huzuru
Bu gece yazarak aradım
Sistem TV ile zehirler
İster uyuş, kapama kanalı
Uyan, yaşama masalı
Bileğinde prangalar
Dünyanın düzeni böyle
Fakir çalışır, kral çalar.
Batıyor gibi en derine
Değiyor gibi ellerime
Yanıyor gibi cümle alem
Düşerim ellerine
Dert her…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...