Search

Ben Kimim Şanışer video ve şarkı sözü

Ben Kimim Şanışer video




Ben Kimim Şanışer sözleri

Gözlerimde yarınları dolu kan
Ellerimde çıkmazları dolu gel derde
Gecelere beni terk etme Dünya'da
(Gecelere beni terk etme Dünya'da)
Gözlerimde yarınları dolu kan
Ellerimde çıkmazları dolu gel derde
Gecelere beni terk etme Dünya'da
(Gecelere beni terk etme Dünya'da)
Yeni günler, yeni bataklar
Yeni kadınlar ve yeni yataklar
Bedeli sapaklar, nedeni sakatlar
Bedenim acı yüzüm hep manik ataklar
Ne denir?
Derdim hep derdi abartmak
Bu ara karanlığa yanaşıyo' sabahlar
Gene bi' sesimi kısamıyo'lar
Ölümüm olsa da dökerim içimi yine kapatmam çenemi!
Bok atmam gerekir
Tabii çizik eksikse haz almaz bedenim
İçine sıçalım bu Dünya'nın
Ağaçları keselim ve her yere apartman dikelim
Sınırlara çelik halatlar gerelim
Yaşatmaz sistem, yaşatmaz Yemen'i
Savaşları büyük…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...