Search

Gülşen kara liste 2015 video klibi sözleri ve şarkı sözü izle dinle

Gülşen kara liste 2015 video klibi izle dinle

 

Gülşen kara liste 2015 sözleri, şarkı sözü



Yokluyor arada bir sevgili yokluğun 
Sen de gelsene onunla 
Büyük kabahat durduğun 

Sevmedim kimseyi 
Oyalandım eğreti bir aşkta 
Hangi ten kavrulur 
Senin olmadığın bir sıcakta? 

Keşke yatsaydım kapıya göndermeseydim 
Neyim var neyim yok alsaydın 
Geri vermeseydin 

Gizlenseydim valizinde yanında gelseydim 
Kara listeye aldım dünyayı 
Hesabım var
gulsen sarkilari

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...