Search

Gülşen parti kur oy vereyim 2015 video klibi sözleri ve şarkı sözü izle dinle

Gülşen parti kur oy vereyim 2015 video klibi izle dinle

 

Gülşen parti kur oy vereyim 2015 şarkı sözü sözleri


Var benim de makul sebeplerim 

Anlatsam aklın durur 

Kimseye bakma fazla yanaşma 

Aman aman şeytan doldurur 

Daha önemli şeyler var hayatta diyorlar 
Ne ki onlar? 
Ben sana ben sana ben sana fanatik oldum 
Beş vakit dua ediyorum okuyup okuyup üflüyorum 
Bir baktın diye sevindirik oldum 
Son durumum... 
Parti kur oy vereyim alayına ayar çekeyim 
Aç kapını gireyim niyetim belli 
Talip çok söyleyeyim ama ben senle evleneyim 
Gönüllü askerinim silahım belli

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...