Search

Ebru Gündeş yaparım bilirsin şarkısı şarkı sözü ve video klibi izle dinle

Ebru Gündeş yaparım bilirsin şarkı sözü sözleri



Engel mi mesafeler aşk yoluna meşk yoluna 
Değer mi sebepsizken ayrılığa 
Baş koydum ben seninle mutlu aşk yoluna meşk yoluna 
Bulurum kaf dağına kaçsanda… 
Aşıklar anlar benim her halimi sevdiğimi

Dünyada bensiz bırakmam seni… 
Yalnızlar anlar benim her halimi sevdiğimi 
Hayatta terk etmem seni… 

Yaparım bilirsin !!! 
Deliyim gözü kara deliyim 
Yakarım romayı da yakarım 
Ben bulurum seni yine bulurum 
Olurum yine senin olurum (x2)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...