Search

Şarkıcı Zara şarkıları Beni unutma video klibi ve şarkı sözü izle dinle

Şarkıcı Zara şarkıları Beni unutma video klibi izle dinle


Şarkıcı Zara şarkıları Beni unutma şarkı sözü sözleri


 Bir gün gelirde unuturmuş insan
 En sevdiği hatıraları bile
 Bari sen her gece yorgun sesiyle
 Saat on ikiyi vurduğu zaman
 Beni beni unutma, beni beni unutma, beni beni unutma
 GrafikSaati kültür sanat gençlik  ve müzik magazin dergisi
 Çünkü ben her gece o saatlerde
 Seni yaşar ve seni düşünürüm
 Hayal içinde perişan yürürüm
 Sen de karanlığın sustuğu yerde
 Beni beni unutma, beni beni unutma, beni beni unutma
 zara şarkıları türküleri izle dinle
 O saatlerde serpilir gülüşün
 Bir avuç su gibi içime, ey yar
 Senin de başında o çılgın rüzgar
 Deli deli esiverirse bir gün
 Beni unutma
 video klipler şarkılar şarkı sözleri izle dinle
 Ben ayağımda çarık, elimde asa
 Senin için şu yollara düşmüşüm
 Senelerce sonra sana dönüşüm
 Bir mahşer gününe de rastlasa
 Beni unutma
 zara video klipleri şarkı sözleri
 Hala duruyorsa yeşil elbisen
 Onu bir gün yalnız benim için giy
 Saksıdaki pembe karanfilde çiğ
 Ve bahçende yorgun bir kuş görürsen
 Beni unutma
 Zara türküleri zaranın şarkıları şarkı sözleri biyografi kimdir video izle dinle
 Büyük acılara tutuştuğum gün
 Çok uzaklarda olsan yine gel
 Bu ölürcesine sevdiğine gel
 Ne olur Tanrıya kavuştuğum gün
 Beni unutma, beni unutma 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...