Search

Gülşen bir fırt çek 2015 video klibi sözleri ve şarkı sözü izle dinle

Gülşen bir fırt çek 2015 video klibi izle dinle



Gülşen bir fırt çek 2015 sözleri şarkı sözü

Ay yükseldim birine o kendini biliyor 
Yine de pas vermiyor oyalıyor 
Etmiyorum pes 
Koklatmam elletmem 
Yar etmem kimselere yürü be! 
O benimdir dağılın uzayın bakalım 
No more bets 
Sen de boş değilsin şimdi beni konuşturma 
Ver bana ver bana kalbini 
Elini korkak alıştırma 

Gel bizim oralara ortalık karışsın 
Kötü niyet yok maksat ayağın alışsın 
Bir fırt çek dudakta sönecek yangın 
Karlar buzlar seninle nasıl yarışsın?
gulsen sarkilari

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...