Search

Gülşen can yeleği video klibi sözleri ve şarkı sözü izle dinle

Gülşen can yeleği video klibi izle dinle



Gülşen can yeleği sözleri ve şarkı sözü izle dinle

Hatalarınla kabul edip seviyorum seni 
Gözyaşlarımda yüzüyorum kolların can yeleği 
Aklımız aşkımız şarkımız bile başka telden 
Nasıl güzel görünebiliyorsun 
Her hayalimi katlederken? 

Ben hiç inanmadım gölgede yanmaya 
Yoksa sen inandın mı? 
Aşk güneş olup kavuruyor içimi 
Sen ısınmadın mı? 
Öyleyse de öyle olsun gidişat değişmez 
Sebepsiz de sever insan mevzuya uyandın mı? 

Hastalıklı düşüncelerdeyim biraz kafam gidik 
İlacımdan umutluyum delirmedim şimdilik
gulsen sarkilari

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...