Search

Türkücü Zara şarkıları türküleri: Anam ağlar başucumda video klibi ve şarkı sözü izle dinle

Türkücü Zara anam ağlar başucumda video klibi izle dinle


Anam ağlar başucumda şarkı türkü sözü türküler sözleri


Anam ağlar başucumda oturur
Derdim elli iken yüze getirir
Bu dert beni yiye yiye öldürür
 GrafikSaati kültür sanat gençlik  ve müzik magazin dergisi
 El çek tabip el çek benim yaremden
 Ölürüm kurtulmam ben bu yareden
 zara şarkıları türküleri izle dinle
 Anama babama bir sözüm kalmadı
 Bir su ver demeye yüzüm kalmadı
 Doktora tabibe lüzum kalmadı
 zara şarkıları türküleri izle dinle
 El çek tabip el çek benim yaremden
 Ölürüm kurtulmam ben bu yareden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...