Search

Şarkıcı Zara şarkıları: Ararım seni her yerde - Muhabbet bağına girdim bu gece video klibi ve şarkı sözü izle dinle

Şarkıcı Zara ararım seni her yerde -  Muhabbet bağına girdim bu gece video klibi izle dinle


Ararım seni her yerde -  Muhabbet bağına girdim bu gece şarkı sözü TSM şarkıları sözleri


Muhabbet bağına girdim bu gece,
Açılmış gülleri derdim bu gece,
 
GrafikSaati kültür sanat gençlik  ve müzik magazin dergisi
 Vuslatın çağına erdim bu gece;
 
zara şarkıları türküleri izle dinle
 Muhabbet doyulmaz bir pınarmış.
 Ararım, ararım, ararım seni her yerde;
 
zara şarkıları türküleri izle dinle
 Sorarım ıssız gecelerde, sevgilim nerde?
 
zara şarkıları
 Açıldı bahtımın gonca gülleri,
 Gönül bağında öter bülbülleri,
 
video klipler türkçe pop müzik türkü dinle klip izle şarkılar sözleri
 Aşkıma sarayım hep gönülleri,
 Muhabbet doyulmaz bir pınarmış.
 Ararım, ararım, ararım seni her yerde;
 Sorarım ıssız gecelerde, sevgilim nerde?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...