Search

İrem Derici beni bırakın video klibi ve şarkı sözü izle dinle

İrem Derici beni bırakın video klibi ve şarkı sözü izle dinle

İrem Derici Beni Bırakın Joy Türk Akustik Şarkı Sözü Sözleri



Yüreğim sokaklarda eskiyen taşlar gibi 
Duruyorum duruyorum 
İniyor perde perde gecenin koyu rengi 
Korkuyorum korkuyorum

Sustu haykıran şehir 
Son kuşlar havalandı 
Oysa ben seni
Seni seni bekliyorum

Eksildi ömrümüzden kim bilir kaçıncı gün 
Oysa ben seni seni seni seni hala 
Seviyorum seviyorum 
Beni bırakın beni bırakın

Beni bırakın bu caddelerde 
Beni bırakın beni bırakın 
Yıkılan eski meyhanelerde

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...