Search

İrem Derici es joy türk akustik video klibi ve şarkı sözü izle dinle

İrem Derici es video klibi izle dinle akustik


İrem Derici Es Joy Türk Akustik Şarkı Sözü Sözleri

Anladım bu son durak
Beni anılarla yalnız bırak
Tutmam gereken bir matemin var
Hislerin var unutmam gereken

Yanar yanar durur
Kalbim kan ağlar ağlar durur
Senin bende kalan günahın var
Sözlerin var unutup gittiğin

Es nereye istersen
Nerde çok sevdiysen uğra bir geçersen
Maziyi savura savura es
Deli rüzgârlarla kalbimi bir arada

Tutamam yaşayamam
Son nefesim ol içime es
Ne zaman istersen aynı yerdeyim ben
Eskaza sevmişsen kalbimi kavura kavura es

Deli rüzgârlarla yüreği bir arada
Tutamam yaşayamam
Son nefesim ol içime es
Anladım bu son durak

Beni anılarla yalnız bırak
Tutmam gereken bir matemin var
Hislerin var unutmam gereken
Yanar yanar durur

Kalbim kan ağlar ağlar durur
Senin bende kalan günahın var
Sözlerin var unutup gittiğin
Es nereye istersen

Nerde çok sevdiysen uğra bir geçersen
Maziyi savura savura es
Deli rüzgârlarla kalbimi bir arada
Tutamam yaşayamam

Son nefesim ol içime es
Ne zaman istersen aynı yerdeyim ben
Eskaza sevmişsen kalbimi kavura kavura es
Deli rüzgârlarla yüreği bir arada

Tutamam yaşayamam
Son nefesim ol içime es
Es ne zaman istersen aynı yerdeyim ben
Eskaza sevmişsen her şeyi savura savura es

Deli rüzgârlarla yüreği bir arada
Tutamam yaşayamam
Son nefesim ol içime es

Mustafa Ceceli

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...