Search

İrem Derici değmezsin ağlamaya video klibi ve şarkı sözü izle dinle

İrem Derici değmezsin ağlamaya video klip izle dinle

irem derici değmezsin ağlamaya şarkı sözü sözleri



Değmezsin ağlamaya, 
Bitip tükenmiş ömür. 
Her şeyimi harcadım uğruna, 
Çok aptalmış bu gönül. 

Hayaller asmıştım aşk konulu, 
Gönlün duvarlarına. 
Ümitler yeşerttim aşk kokulu, 
Gönlün baharlarına. 

Azıcık sevseydin, şükretseydin, 
Sevdamızın hatrına. 
Değdi mi yitirmeye düşleri,
Böyle bir hiç uğuna. 

Gözün kör olmuş aşkımdan yazık, 
Beni acıtsan da suçlamadın. 
Tek başına sevmek yetmiyormuş, 
Biraz geç oldu ama anladım. 

Değmezsin ağlama, 
Bitip tükenmiş ömür. 
Her şeyimi harcadım uğruna, 
Çok aptalmış bu gönül. 

Değmezsin ağlama, 
Bitip tükenmiş ömür. 
Her şeyimi harcadım uğruna, 
Çok aptalmış bu gönül. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...