Search

Zara donandı her yer kandiller ile video klibi ve şarkı sözü ilahi izle dinle

Zara donandı her yer kandiller ile video klibi izle dinle

Donandı her yer kandiller ile şarkı türkü sözü türküler sözleri


donandı her yer kandiller ile
doldu camiler efendim müminler ile
zikrü teşbihler saf diller ile
 

 sana eylerler efendim şehri ramazan
 hoş sefa geldin efendim şehri ramazan
 

 aylar sultanı canlar cananı
 çok şükür geldi efendim şehri ramazan
 zikr-ü ibadet müminler ile
 

 sana eylerler efendim şehri ramazan
 hoş sefa geldin efendim şehr-i ramazan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...