Search

Zara dostum dostum video klibi ve şarkı sözü izle dinle

Zara dostum dostum video klibi izle dinle


Zara dostum dostum şarkı türkü sözü türküler sözleri


 Bin cefalar etsen almam üstüme oy
 Gayet şirin geldi dillerin dostum oy
 Varıp yad ellere meyil verirsen oy
 Kış ola bağlana yolların dostum oy
 Dostum dostum dostum gelsene canım oy
 GrafikSaati kültür sanat gençlik  ve müzik magazin dergisi
 İlahi olmaya yardan ayıran oy
 Bahçede bülbüller ötüyor uyan oy
 Kula gölge ise Allah’a ayan oy
 Senden ayrılalı gülmedim dostum oy
 Dostum dostum dostum gelsene canım oy
 zara şarkıları türküleri izle dinle
 Pir Sultan Abdal’ım gülüm dermişler oy
 Bu şirin canıma nasıl kıymışlar oy
 İster isem dünya malın vermişler oy
 Sensiz dünya malı nederim dostum oy
 Dostum dostum dostum gelsene canım oy

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...