Search

Hayaller kadar gerçek Belgin Elçioğlu ve Blues Sister

Belgin Elçioğlu ve Blues Sister Hayaller kadar gerçek sözleri ve grup bilgileri


Hayaller kadar gerçek Belgin Elçioğlu ve Blues Sister

Ben çok yaşlıydım
O da çok çok gençti
Gene de onu senmiştim ben
Çok sevmiştim

Sen gözyaşlarım kadar gerçektin
Sen hayallerim kadar gerçektin
Seni seviyorum

Sen gözyaşlarım kadar gerçektin
Sen hayallerim kadar gerçektin
Seni seviyorum

Söz Müzik: Tevfik Elçioğlu
Yorum: Belgin Elçioğlu ve Blues Sister
Düzenleme: Emre İnce

Belgin Elçioğlu ve Blues Sister Kadro
Vokaller:
Belgin Elçioğlu 
Bass: 
Tevfik Elçioğlu
Gitar:
Hakan Özakar
Bateri:
Erol Özüiyi

Klavyeli çalgılar: 
Emre İnce

Şarkı hakkında bestecisinden bir kaç söz: 
Blues Sister'ın ilk yıllarında herkesin kalbinde bir iyilik olduğunu ve bunu ortaya çıkartırsak savaşların bitip sevgi dünyasının kurulacağını düşünüyorduk. Bu belki hayaldi belki gerçek ama kısaca hayaller kadar gerçek. Tevfik Elçioğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...