Search

Çabuk unutma Ebru Gündeş

Ebru Gündeş çabuk unutma video 



Ebru Gündeş çabuk unutma şarkı sözü


Gecesiyle gündüzüyle
Bi aşk yok oluyor
Ve belki sana gün doğuyor
Çünkü ben gidiyorum
Yarım kalan hevesiyle
Her şey yok oluyor
Ve kalbim yeniden doğuyor
Ancak ben ölüyorum
Ey hayat beni bu büyük dertten
Kim gelip kurtaracak
Kader nasıl davranacak
Onu bırakta
Sende benden azıcık aşk kaldıysa
Harcama onu sakın yapma
Lazım olur yine sen akıllanınca
Bence beni bu kadar çabuk unutma
Sende benden azıcık dert kaldıysa
Harcama onu sakın yapma
Lazım olur yine sen akıllanınca
Bence beni bu kadar çabuk unutma
Gecesiyle gündüzüyle
Bi aşk yok oluyor
Ve belki sana gün doğuyor
Çünkü ben gidiyorum
Yarım kalan hevesiyle
Her şey yok oluyor
Ve kalbim yeniden doğuyor
Ancak ben ölüyorum
Ey hayat beni bu büyük dertten
Kim gelip kurtaracak
Kader nasıl davranacak
Onu bırakda
Sende benden azıcık

Çok sorulan sorular: Ebru Gündeş boşandı mı  resimleri yaşı boyu aslen nereli çabuk unutma klibi nerede çekildi ilk eşi kim Ebru Gundes kaç yaşında evli mi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...