Search

Tepki – Deli Et Beni Berkay Ft. video

Tepki – Deli Et Beni Berkay Ft. video




Tepki – Deli Et Beni Berkay Ft. Sözleri

Deli deli halim peşindeyim kalmadı mecalim
Yok, yok hiçbiri deva değil
Bulutlara değmeliyiz bebeğim mecaz değil
Seninle ben benimle sen aynı Bonnie ve Clyde
Barut ateş yani tehlikeli sular
Nil gibi akıp yıkıyoruz setleri
Hadi çal fikrimi deli et beni

Gel bir dokun bana yeter cehennemden kurtulayım
Sana sarılıp seninle yok olup güneş gibi yeniden doğayım

Hadi gir ruhuma sar beni
Çal fikrimi deli et beni
Fırtınalar kopar içimde
Unuttur bana kendimi

Sönmüş bir volkan gibiyim hazırım alevlenmelere
Gel içimdeki ateşi yak savrulayım göklere
Biraz kül biraz duman alıp sevişelim sevginle
Tayfunlar söndürmesin yansın dünya benimle

Gözlerin gözlerimde iyi mi iyi mi?
Duruyor zaman bize değil mi değil mi?
Aklımın odaları sensiz
Yıldızlar doluşur çevremize nedensiz

Kimse bilmez sarılmazsak
Her gün her gece sessizken bile
Fırtınalar kopar içimde

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...