Search

Buray - Kabahat Bende

Buray Kabahat Bende Video







Buray Kabahat Bende Şarkı Sözü



Dalmışım sulara, yine yüzemiyorum

Beni kurtaracak, yeleğim bile yok

Avare olmuşum, öyle dolanıyorum

Temenni edecek, dileğim bile yok

İstesem olmuyor, kapandı kapılar

Bela bir aşktan kurtulamadım

İstesem olmuyor, kapandı kapılar

Nihayet buldum, sayende şansı

Yan, yan sen de, sar bin derde

Düşsen bile kaldıramam, kal yerlerde

Ben tükendim, bak sayende

Seni hala seviyorsam, kabahat bende

Yan, yan sen de, sar bin derde

Düşsen bile kaldıramam, kal yerlerde

Ben tükendim, bak sayende

Seni hala seviyorsam, kabahat bende

Ne istesem olmuyor, kapandı kapılar

Bela bir aşktan kurtulamadım

Yan, yan…


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...