Search

Demet Akalın ağlar o deli

Demet Akalın ağlar o deli video




Demet Akalın Ağlar o deli şarkı sözü


Bırak Gelirse Gelsin Üstüme Dünya
Bırak Tütsün Yangın Yeri
Hâlâ Aşık Hâlâ Deli O Da Benim Gibi
Olmayınca Olmuyor Işte

Kaderin Bana Kestiği Cezasın, Cezasın
Bir Ömür Benim Başıma Belasın, Belasın
Ona Benden Bahsetmeyin Anlar
Anlar Hâlâ Sevdiğimi

Bu Şarkıyı Dinletmeyin
Ağlar Ağlar Ağlar O Deli
Ona Benden Bahsetmeyin Anlar
Anlar hala Sevdiğimi

Bu Şarkıyı Dinletmeyin
Ağlar Ağlar Ağlar O Deli
Bırak Gelirse Gelsin Üstüme Dünya
Bırak Tütsün Yangın Yeri

Hala Aşık Hala Deli O Da Benim Gibi
Olmayınca Olmuyor İşte
Kaderin Bana Kestiği Cezasın, Cezasın
Bir Ömür Benim Başıma Belasın, Belasın

Ona Benden Bahsetmeyin Anlar
Anlar Hala Sevdiğimi
Bu Şarkıyı Dinletmeyin
Ağlar Ağlar Ağlar O Deli

Ona Benden Bahsetmeyin Anlar
Anlar Hala Sevdiğimi
Bu Şarkıyı Dinletmeyin
Ağlar Ağlar Ağlar O Deli

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...