Search

Demet Akalın ben de özledim 2015 Ferdi Tayfur video klibi ve şarkı sözü sözleri izle dinle

Demet Akalın ben de özledim 2015 video klibi izle dinle

Ben de özledim 2015 Ferdi Tayfur şarkı sözü sözleri



Ben de özledim ben de 
Resmin var şu an elimde 
Sana koşmak isterim 
Derman yok dizlerimde 
GrafikSaati kültür sanat gençlik  ve müzik magazin dergisi
Ne kadar çok 
Aşka intizar eden 
Kimi çok seviliyor 
Kimi yoksun sevgiden 
video klipler şarkılar şarkı sözleri izle dinle
Sen orada ben burada 
Bir şey gelmez elimizden 
Sen orada ben burada 
Ben de özledim ben de 

Canımdasın dilde değil 
Bu haykırış elde değil 
Bırakıp da giden sensin 
Bunun suçu bende değil 

Yavrunun anası gibi 
Sevenin sevdası gibi 
Derdimin dermanı gibi 
Ben de özledim ben de.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...