Search

Şarkıcı Zara şarkıları: Yağmur yağar taş üstüne video klibi ve şarkı sözü türkü izle dinle

Şarkıcı Zara şarkıları: Yağmur yağar taş üstüne video klibi türkü klipleri izle dinle


Yağmur yağar taş üstüne şarkı sözü türkü sözleri



Yağmur yağar taş üstüne
İnce kalem kaş üstüne
Selam gelir baş üstüne
grafiksaati .com .net .org Gençlik haberleri Kültür sanat magazin haber dergisi
Vay dili dili kuş dili dili
Mevla'm kulu sevdim seni
Vay dili dili kuş dili dili vay...
zara şarkıları türküleri izle dinle
Yağmur yağar oradan buradan
Üstümüze ipek yorgan
Seveceksen işte buradan

Vay dili dili kuş dili dili
Mevla'm kulu sevdim seni
Vay dili dili kuş dili dili vay...

Yağmur yağar taş üstüne
İnce kalem kaş üstüne
Selam gelir baş üstüne

Vay dili dili kuş dili dili
Mevla'm kulu sevdim seni
Vay dili dili kuş dili dili vay...

Yağmur yağar oradan buradan
Üstümüze telli yorgan
Öpeceksen işte buradan

Vay dili dili kuş dili dili
Mevla'm kulu sevdim seni
Vay dili dili kuş dili dili vay...

Yağmur yağar çamur olur
Baklavalar hamur olur
Güzel kızlar gelin olur

Vay dili dili kuş dili dili
Mevlam kulu sevdim seni
Vay dili dili kuş dili dili vay
zara yagnur yagar tas ustune
Zara yağmur yağar taş üstüne

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...