Search

Şarkıcı Zara şarkıları: Odam kireç tutmuyor video klibi ve şarkı sözü izle dinle

Şarkıcı Zara odam kireç tutmuyor video klibi izle dinle


Odam kireç tutmuyor şarkı sözü sözleri


Odam kireç tutmuyor
 Kumunu katmayınca
 Sevdan baştan gitmiyor
 Sarılıp yatmayınca
 GrafikSaati kültür sanat gençlik  ve müzik magazin dergisi
 Odam kireç tutmuyor
 Biraz kum katmayınca
 Gönül rahat etmiyor
 Yare laf atmayınca
 Yarini görmeyince
 zara şarkıları türküleri izle dinle
 Odam kireçtir benim
 Yüzüm güleçtir benim
 Soyunda gir koynuma
 Tenim ilaçtır benim
 zara şarkıları türküleri izle dinle
 Odam kireçtir benim
 Yüzüm güleçtir benim
 Hangi taşa sarılsam
 Emeğim boştur benim
 zara şarkıları
 Baba ben dervişmiyim
 Hırkamı giymişmiyim
 Ben sevdim eller aldı
 Niye ben ölmüşmüyüm
 video klipler türkçe pop müzik türkü dinle klip izle şarkılar sözleri
 Odanı kireç eyle
 Yüzünü güleç eyle
 Soyun da gir koynuma
 Terimi ilaç eyle

 Haydi yarim evde misin evde misin
 Silinmeyen camlara perde misin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...