Search

Şarkıcı Zara şarkıları: ayaş yolları video klibi ve şarkı sözü izle dinle

Şarkıcı Zara şarkıları: ayaş yolları video klibi izle dinle


Ayaş yolları şarkı türkü sözü türküler sözleri


Ayaş yollarından aştım da geldim
Boyunu boyuma ölçtüm de geldim
Yalınız yollara düştüm de geldim
 
GrafikSaati kültür sanat gençlik  ve müzik magazin dergisi
 Yandım anam yandım yandırma beni
 Seviyorum diyerek kandırma beni
 Ayaş yollarında kervanım mı var
 Beni öldürmeye fermanın mı var
 
zara şarkıları türküleri izle dinle
 Dediler ki nazlı yarin geliyor
 Yoluna gitmeye dermanım mı var
 Yandım anam yandım yandırma beni
 Seviyorum diyerek kandırma beni
 
zara şarkıları türküleri izle dinle
 Neşet Ertaş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...