Search

Zara dalgalandım da duruldum video klibi ve şarkı sözü izle dinle

Zara dalgalandım da duruldum video klibi izle dinle


Dalgalandımda duruldum şarkı türkü sözü türküler sözleri


 Ne olursun güzelim sevsen beni
 Yar deyip de sinene sarsan beni
 Bir gün öldüreceksin en sonunda sen beni
 
 Dalgalandım da duruldum
 Koştum ardından yoruldum
 Binlerce güzel sevdim de
 En son sana vuruldum
 
 Yaktın yıktın kül ettin, erittin beni
 Mecnuna döndürdün, mahvettin beni
 Aşık gibi sevmezsen, kardeş gibi sev beni
 
 Dalgalandım da duruldum
 Koştum ardından yoruldum
 Binlerce güzel sevdim de
 En son sana vuruldum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...