Search

Gülben Ergen arka sokaklar video klibi ve şarkı sözü izle dinle

Gülben Ergen arka sokaklar video klibi izle dinle

Gülben Ergen arka sokaklar şarkı sözü şarkılar sözleri


 doğrusu ben seni pek fazla tanımıyorum
 iç güdüsel olarak kendimi savunuyorum
 dolayısıyla bilemiyorum
 dolayısıyla bilemiyorum
 
GrafikSaati kültür sanat gençlik  ve müzik magazin dergisi
 arka sokaklarda neler oluyor
 sen beni istersen çok rahat kandırabilirsin
 kendini şahane bir şey sandırabilirsin
  
Gülben Ergenin şarkıları
 dolayısıyla bilemiyorum
 dolayısıyla çözemiyorum
 
video klipler şarkılar şarkı sözleri izle dinle
 arka sokaklarda neler oluyor
 zorlama güzelim zorlama
 kendiliğinden olmalı
 davul dediğin davulcusuyla muamma
 horlama eziğiz doğuştan
 
Gülben Ergen video klipleri ve şarkı sözleri klip izle klipler dinle
 sende erkeklik sır, bende kadınlık muamma
 dolayısıyla bilemiyorum
 arka sokaklarda neler oluyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...