Search

Gülben Ergen kim ne derse desin video klibi ve şarkı sözü izle dinle

Gülben Ergen kim ne derse desin video klibi izle dinle

Gülben Ergen kim ne derse desin şarkı sözü şarkıları sözleri

Derdime çare bulun
Amade sana bu kulun

Sen bana yar olmazsan
Kırılır kanadım, kolum
Gülben Ergenin şarkıları
Grafik Saati online kültür sanat gençlik ve müzik dergisi grafiksaati.com
Nerdesin dermanım
Nerdesin hazanım

Senle ben her şeye varım
Terk edipte yakma beni

grafiksaati reklam ajansı grafiksaati.net mobile
Kim ne derse desin ayrılamam
Kader buysa baştan yazamam

Ben hayatta sensiz olamam
Öl de, öl de, de öleyim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...