Search

Gülben Ergen lay la lay lalay video klibi ve şarkı sözü izle dinle

Gülben Ergen lay la lay lalay video klibi izle dinle

Gülben Ergen lay la lay lalay şarkı sözü şarkıları ve sözleri

Kaç kurtul bakalım aşkımdan istediğin yere git
 Kimle konuşsan kime dokunsan beni bulacaksın
 
GrafikSaati kültür sanat gençlik  ve müzik magazin dergisi
 Yatağına yattığın an düşüncelerin beni çagırıcak
 Uykuya daldığında rüyaların bana uyanacak
   
Gülben Ergenin şarkıları
 Aşk bir yarış aramızda ödül mutluluk
 Hiç fark etmez sen yada ben kazanmalıyız
 
video klipler şarkılar şarkı sözleri izle dinle
 Lay La Lay Lalay ben güneş sen ay annemde seviniyor
 ha ha ha hahay gerçek bir prens dizlerimde uyuyor X2
 
Gülben Ergen video klipleri ve şarkı sözleri klip izle klipler dinle
 Hem öğretmenim hem öğrencinim akillinim delinim
 Kalbine yol açan kırmızı gül benim senin tek ilacın benim
 Çok acı çekip belli etmedim düşmana dosta
 Her gecem düğün her gün ilk günüm aşkımın gözü kara
 

 Aşk bir yarış aramızda ödül mutluluk
 Hiç farketmez sen yada ben kazanmalıyız

 Lay La Lay Lalay ben güneş sen ay annemde seviniyor
 ha ha ha hahay gerçek bir prens dizlerimde uyuyor X2

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...